אבני מדרך לגינה

אבני מדרך, מסלעות וריצוף חוץ הם חלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב הגינה שלכם, בזכות מגוון הטקסטורות והצבעים תוכלו לעצב איתם את הגינה שלכם בדיוק כמו שבא לכם ובצורה שתתאים לצרכים שלכם.

איך לבחור ריצוף לגינה, מה הסוגים השונים של מסלעות, מה היתרונות של אבני מדרך, וגם מחירים – כל הפרטים במדריך שלפניכם.

ריצוף חוץ ואבני מדרך לגינה במחיר אטרקטיבי

ריצוף חוץ לגינה – מה זה בכלל?

ריצוף חוץ לגינה מתייחס לריצוף החלל החיצוני של הבית, רחבת הכניסה לבית, רחבת הישיבה העיקרית, שביל כניסה ראשי לבית, שבילי שירות, רחבות משחק וגם חנייה. מכיוון שמדובר באלמנט קבוע, חשוב מאוד לבחור את מה שמתאים לבית באופן המיטבי ביותר, לתכנן בקפידה, ולזכור שלא מדובר בטרנד חולף. זה ריצוף לכל דבר והוא הולך להישאר עוד שנים רבות. לכן אני ממליץ להקדיש לנושא ריצוף הגינה את כל תשומת הלב, וכמובן שאני כאן כדי לייעץ, לכוון, לענות על שאלות ולעזור לכם בכל בנודע לתחום.

טיפים לבחירת אבני מדרך - כיצד לבחור ריצוף אבן לגינה?

ישנם מספר אלמנטים שעוזרים לנו לבחור את הריצוף שמתאים לגינה שלנו, לבית שלנו:

  • סגנון ועיצוב – אני מאמין שהחלק החיצוני של הבית, הוא לגמרי חלק מהבית, וכדאי לשלב אותו מבחינה עיצובית. מה הסגנון שלכם? מה אתם אוהבים? אילו צבעים מדברים אליכם? בהמשך גם נכיר סוגים שונים של מסלעות ואבני מדרך לגינה, ותוכלו להרגיש ולחוש מה הכיוון שלכם.
  • קשר בין פנים הבית לחוץ הבית – הגינה, החצר, כל החלק החיצוני של הבית, הם חלק מהבית וחשוב להתייחס אליהם כך. אבן מדרך לגינה שמשלימה את הסגנון שיש בבית, תשתלב הרבה יותר יפה מאשר מסלעות לגינה שלא מתאימות בגודל, בפרופורציה ובצבע, לשאר הבית. אגב, ריצוף חוץ לגינה יכול לייצר הרגשה של המשכיות וחלל גדול יותר.
  • תכנון נכון של כל המשטחים שבחוץ – כשמתכנים להקים גינה חשוב לתכנן את דרכי הגישה אליה כך למשל בשביל הכניסה לבית נרצה אבני מדרך שאינן מחליקות וקל לדרוך עליהן, אבל בתוך הגינה עצמה נרצה אבנים ומסלעות יותר מסיביות עם טקסטורות שונות שיכניסו את הטבע לחצר הפרטית שלכם.
  • התאמה לסביבה הקיימת ולסביבה המתוכננת – אבנים שסופגות שמן ומשאירות כתמים הן אולי לא הבחירה הנכונה ביותר להניח בשטח החנייה, נכון? כמו גם הנחת אבנים שאינן ישרות מתחת למשטח של שולחן וכסאות, סביר להניח שלא יהיה נוח. מדובר בעיקר בתכנון מוקדם והתאמה לסביבה הקיימת. אל תדאגו, אני יודע לשאול אתכם את כל השאלות ולתכנן ביחד איתכם את הריצוף המושלם עבורכם.
ריצוף אבן בגינת יוקרה

אבני מדרך – מהן?

אבני מדרך הן אותן אבנים יפהפיות בגדלים שונים, אשר ניתן לרצף בחוץ ולהעניק לבית ולחצר מראה יפהפה ויוצא דופן. אבני מדרך מעניקות לבית שלכם מראה אסתטי, קלאסי, איכותי, ויש להן יתרון גדול: תחזוקה נוחה, הרי אלו סלעים טבעיים שהתכונה הראשית שלהם היא עמידות לאורך שנים רבות! אבני מדרך לגינה הנפוצות הן הצפחה, בזלת, אבנים ירושלמיות, ריצוף קוורץ לבן ועוד.

אבני מדרך לגינה בחצר ביתית

סוגי ריצוף אבן ואבני מדרך לגינה

  • חלוקי צפחה – אבן הצפחה נהדרת בריצוף לגינה, וישנם מגוון סוגים של אבני מדרך לגינה מסוג הצפחה. גדלים, גוונים וצבעים רבים מציעה לנו האבן הזאת, שמתאימה בדיוק למי שמחפש את הטאצ' השונה, האישי, שיוצא מהקופסא.
  • בזלת מחוררת – הבזלת המחוררת היא אבן טבעית בגימור מחורר. היא נהדרת בריצוף חוץ לגינה, ומשמשת גם לחיפוי קירות חוץ הבית, ושומרת על אווירה ביתית. הבזלת עמידה מאוד ונשמרת לאורך שנים!
  • אבן ירושלמית ורודה –  יש משהו באבנים הירושלמיות שמרחיב לכולנו את הלב, נכון? אני פשוט מאוד אוהב אותן, ומשהו בחיבור לירושלים, תמיד עושה לי טוב. ישנם כמה וכמה סוגים של אבנים ירושלמיות, הפעם בחרתי את הורדה, היא בעלת גוונים ורודים, ונהדרת מאוד בריצוף חוץ לגינה, בכל גודל וצורה, האבן הזו מתאימה מאוד ליצירת שבילים.
  • ריצוף קוורץ לבן – אבן נהדרת ועמידה לאורך זמן, לא מאבדת מצבעה או צורתה. המראה הנקי והמרהיב שלה משרה הרגשה קלאסית באוויר, לצד תחושת רוגע ובית.
ריצוף אבן למדרגות בגינה

מה היתרונות של אבני מדרך?

  • יצירת שביל נוח להליכה – במקום לדרוך על צמחיה או אדמה, דורכים על האבנים, אין נוח מזה!
  • מראה טבעי ומשתלב – המראה הטבעי והמשתלב של האבנים, מעניק תחושה טובה של בית לצד טבע. 
  • מבחר ענק של צבעים – לא רק הצבעים הסטנדרטיים שאנו מכירים של אבנים, אלא שפע של צבעים, ואם תוסיפו גימור תעשייתי, תוכלו לקבל צבעים רבים אף יותר.
  • מבחר ענק של צורות וגדלים – מה שמעניק התאמה לסוגים שונים של משטחים ברחבי החצר והגינה.
  • תחזוקה מינימאלית – לאבני מדרך כמעט ואין תחזוקה במהלך השנה, רק לטאטא ולנקות עם מים. 
  • עמידות סופר גבוהה – מה התכונה הבולטת ביותר של אבן? מחזיקה מעמד שנים רבות! לא תצטרכו לדאוג שבעוד חמש שנים היא תתפרק!

מסלעות, אבני מדרך וריצוף לגינה - מחירים

המחירים של ריצוף לגינה משתנים בין פרוייקט לפרוייקט והתשובה לשאלה מורכבת ממשנים רבים: סוג הגינה, מורכבות העבודה, סוג הריצוף, סוג האבנים. אני אוהב לתת הצעת מחיר לאחר שראיתי את הגינה ואתכם, ישבנו לכוס קפה יחד, וענינו על כמה שאלות שתסייענה לי לתת לכם הצעת מחיר מותאמת עבורכם ברמה המיטבית ביותר.

ריצוף לגינה עם הגנן הנדיב

בין אם אתם מעדיפים מסלעות, אבני מדרך או ריצוף אבן לגינה בסגנון אחר, אני כאן כדי לעזור לכם לתכנן ולהקים את הגינה המושלמת בשבילכם ובשביל הבית שלכם. ביחד נתכנן את המשטחים, השבילים, האבנים, הצמחייה, וכל האלמנטים שימלאו את הבית שלכם ואת הלב שלכם בכל יום מחדש!

אבני מדרך לגינה
שיטת עבודה
שיחת טלפון

בשיחת הטלפון נבין את הצרכים שלכם וניערך לפגישה בשטח, על מנת להבין באופן המקצועי ביותר כיצד נוכל להחיות את הגינה שלכם.

פגישה

נערוך פגישת הכרות וייעוץ בשטח שמטרתה להכיר את הגינה שלכם ותנאי השטח בצורה מעמיקה יותר, נספק ייעוץ מקצועי ונצא לדרך לאחר מתן הצעת מחיר מדויקת לשירותים הרלוונטיים לכם ובהתאם לתקציב שלכם.

עבודה אצל הלקוח

תכנון הוא המפתח להצלחה. אחרי ששיקללנו את גודל הגינה, תנאי השטח, התקציב והחזון שלכם נתחיל לתכנן את גינת החלומות שלכם, העבודה לא תתחיל לפני שתכנית העבודה לא תהיה לשביעות רצונכם.

קוצרים את הפירות

לאחר שלבי התכנון נבצע את העבודה בשטח, עם תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים, דגש על עשייה אקולוגית, תוצאה אסתטית, בריאה, ובעלת אופק פתוח.

תחזוקה שוטפת

לאחר ביצוע העבודה, נמשיך ללוות אתכם בקצירת הפירות, תרתי משמע. תוכלו להיעזר בנו בתחזוקה, ליווי ובייעוץ מקצועי על מנת שתוכלו לבצע את העבודה בעצמכם, הכל בהתאם לצורך שלכם.

למה לבחור בנו? כי אכפת לנו!
יצירתיות

חשיבה מחוץ לקופסא ועבודה בתנאים "לא שיגרתיים". אנחנו רואים את התמונה הגדולה ובאמצעות תכנון ניתן לספק פתרונות לאזורים מאתגרים.

בוגר ביולוגיה ימית

בוגר ביולוגיה ימית המשלב ניסיון מעשי בשטח וידע מקצועי.

יחס אישי וליווי צמוד

אנחנו איתכם לאורך כל הדרך שלב אחרי שלב.

מקצועיות

הקפדה על סטנדרים גבוהים ותשומת לב לפרטים הקטנים.

שנים של ניסיון בגינון

תיק העבודות והרזומה שלנו מכיל פרוייקטים מזרע ועד יער מאכל.

גינות מרוצות
האיזורים שבהם אנחנו עובדים
יצירת קשר
דילוג לתוכן