גינות יוקרה ייחודיות

גינות מטופחות מאפשרות ליהנות מנווה מדבר קטן – גם באזורים אורבניים. כדי ליהנות מגינה נעימה ואיכותית, יש לכם אפשרות ליהנות משירות עיצוב גינות יוקרה, שיכול לשדרג מגוון שטחים. למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שגינות מהסוג הזה הן עמוסות במיוחד, אין כך הדבר. ניתן לעצב גינות יוקרה מינימליסטיות בעלות מראה מטופח במיוחד, וגינות יוקרה עם אלמנטים יוקרתיים שונים. כאן נלמד את כל מה שצריך על הקמת גינות יוקרה, וכיצד תוכלו ליהנות מגינה כזו בשטח שלכם.

הקמת גינות פרטיות

תוכן עניינים

מה מאפיין גינות יוקרה?

גינות יוקרה משתנות מאוד מבחינת האלמנטים והפריטים שהן כוללות, בהתאם לסגנון, מיקום ויעוד הגינה. עם זאת, ישנם מספר אלמנטים ופריטים נפוצים שתוכלו למצוא בכמעט כל גינת יוקרה:

  1. אלמנטים מעולם המים: אלמנטים שונים מעולם המים, כגון מזרקות, בריכות נוי, מפלים ונחלים קטנים נכללים לרוב בגינות יוקרתיות כדי ליצור אווירה שלווה ונעיצה. לצד האלמנטים האלו, שהם עבור קישוט בעיקר, ניתן להוסיף גם אלמנטים שמישים מעולם המים – כמו בריכה קטנה, או ג'קוזי, כדי להנעים את השהייה בגינה אף יותר.
  2. אלמנטים עיצוביים דוממים: ניתן להשתמש באלמנטים דוממים שונים, כגון שבילי אבן, קירות תומכים, פטיו, טרסות ופרגולות בגינות יוקרה כדי להוסיף מבנה, הגדרה ואלגנטיות לחלל החיצוני של גינות יוקרה.
  3. תאורה: תאורת חוץ משחקת תפקיד מכריע בגינות יוקרה, על ידי יצירת אווירה והדגשת מאפיינים כמו שבילי גינה, עלווה ואלמנטים אחרים.
  4. פסלים ויצירות אמנות: ניתן להתקין פסלים גדולים ויצירות אמנות אחרות בגינות יוקרה כדי להוסיף אלמנטים אמנותיים וליצור עניין ויזואלי בגינה. המאפיינים האלו יכולים לכלול פסלים מסורתיים או עכשוויים, מתקני אמנות חיצוניים, או אפילו ציורים או ציורי קיר, שמשדרגים כל אזור.
  5. צמחים: גינות יוקרה מלאות לרוב במגוון צמחים שנבחרו בקפידה, כולל מינים נדירים ואקזוטיים של צמחים. ניתן להשתמש בצמחים אלו ליצירת נושא או ערכת צבעים, או פשוט כדי להוסיף יופי וקסם טבעי לגינה, לצד הדשא.
  6. מתקנים חיצוניים: פטיו, בורות אש, פינות ישיבה ומטבחי חוץ הם חלק מהמתקנים הנכללים לרוב בגינות יוקרה כדי לספק נוחות לבעלי הבית ולאורחיהם. האלמנטים האלו מוסיפים אזור ישיבה נוסף מחוץ לבית, והם מאפשרים ליהנות מהגינה לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם מבחינה שימושית.
  7. מטבח חוץ: מטבח חוץ מהווה את אחד התוספים הפופולריים ביותר עבור גינות יוקרה. האזורים האלו מאפשרים לשדרג את חווית האירוח בצורה נפלאה, וניתן לעצב אותם לפי בחירתכם. מטבחי חוץ יכולים לכלול תנור גז, אזור ברביקיו, אזור עם כיור מעוצב, וכל אלמנט אחר שיאפשר לכם להכין ארוחות נפלאות מחוץ לביתכם, וליהנות מהן תחת כיפת השמיים, עם חברים ובני משפחה.

מה ההבדל בין גינה יוקרתית לגינה סטנדרטית?

גינות יוקרתיות נמצאות בקטגוריה משלהן, ויש מספר הבדלים בינן ובין גינות סטנדרטיות:

  • גינות יוקרה מעוצבות ונבנות עם חומרים מתקדמים והתמקדות באסתטיקה לעומת פונקציונליות בלבד
  • גינות יוקרה לרוב מעוצבות ומתוחזקות בצורה מקצועית בשל האלמנטים הדוממים והצמחיים שדורשים טיפול מיוחד
  • גינות יוקרה כוללות לעתים קרובות אלמנטים רבים שלא נמצאים בגינות רגילות
  • גינות יוקרה דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר גינה רגילה בשל הרכבן
  • גינות יוקרה מתמקדות על פאר ונוחיות, ומספקות מרחב ששם עדיפות לנוחות, יוקרה ורוגע
עיצוב גינה יוקרתית

איך לתכנן גינת יוקרה מעוצבת ואיכותית?

הקמת גינות יוקרה דורשת תכנון מקדים קפדני. עבור עיצוב גינה יוקרתית, זה חשוב לקחת בחשבון את הגורמים והטיפים הבאים, שיעזרו להשיג את התוצאות הטובות ביותר:

  1. הגדירו את החזון והמטרות שלכם: לפני שאתם מתחילים, חשוב שתהיה לכם תכנית כיצד נראית גינת החלומות שלכם. קחו בחשבון את הסגנון האסתטי האישי שלכם, את פריסת הנוף ואת התחושה הכללית של החלל החיצוני שאתם רוצים ליצור בעת תכנון גינת יוקרה.
  2. בדיקה של האזור הייעודי: יש לבחון את השטח הייעודי ולקבוע מה סוג הקרקע והטופוגרפיה. שימו לב לכל אזור בעייתי, כמו אזורים עם ניקוז לקוי, אזורי שחיקה או אזורים בעייתיים אחרים.
  3. הגדירו אזורים שונים בגינה לפי תפקידם: החליטו אילו אזורים ספציפיים בגינה אתם רוצים שיהיו פונקציונליים, ואילו אזורים יהיו דקורטיביים יותר. לדוגמה, ייתכן שתרצו ליצור אזור עבור בור אש או מטבח חיצוני לאירוח. קחו בחשבון גם אזורים לישיבה, מנוחה והנאה מהמרחב.
  4. בחרו צמחים בקפידה: בחרו את הצמחים הנכונים המתאימים לסגנון ולנושא הגינה שלכם, תוך מציאת צמחים שישגשגו בתנאים הספציפיים של אזורכם. בדוק אילו צמחים מתאימים ביותר לאקלים באזורכם, לכמות החשיפה לשמש ולסוג האדמה שלכם לפני שתתחילו לבצע שתילה.
  5. תכננו אזורי תאורה והשקיה: אל תשכחו לכלול אלמנטים פרקטיים, כמו מערכות השקיה ותאורה בגינת היוקרה שלכם. ודאו שלכל אזור בגינה יש גישה למים, תוך אספקת תאורה נכונה כדי להדגיש את המאפיינים של הגינה שאתם רוצים ליצור.
  6. שלבו מאפיינים עם טאץ' יוקרתי: לבסוף, הוסיפו כמה אלמנטים שידגישו את התחושה היוקרתית של הגינה שלכם. אלה יכולים לכלול בריכה או אלמנטים אחרים של מים, ריהוט נוח ואיכותי, עמדות בישול חיצוניות יוקרתיות וחומרי ריצוף עמידים אך מסוגננים.
תכנון ועיצוב גינת יוקרה

איפה ניתן להקים גינות יוקרה?

הקמת גינות יוקרה אפשרית באזורים שונים בהתאם להעדפות אישיות ולמקום פנוי. כאן בישראל ניתן להקים גינות מהסוג הזה במגוון אזורים, כולל:

  • נכסים למגורים – בעלי בתים יכולים להקים גינות יוקרתיות בחצר האחורית או בחצר הקדמית שלהם, וליצור מרחב אסתטי ומרגיע ממש מחוץ לביתם.
  • אזורים משרדיים – חברות רבות משלבות כיום גינות בחללים החיצוניים שלהן כדרך ליצור אווירה מרגיעה לעובדיהן ולשפר את האסתטיקה הכללית של הנכס.
  • פארקים ומרחבים ציבוריים – חלק מהערים החלו להשקיע בגינות יוקרה כדרך לספק לתושבים מרחבי חוץ יפהפיים המציעים חוויה נעימה במיוחד. גנים אלה כוללים לעתים קרובות אלמנטים ייחודיים כמו פסלים מודרניים, מאפייני מים וגינון יוקרתי שמוסיפים נופך נעים במיוחד עבור התושבים.
  • גגות של מבנים שונים – לבעלי שטח חיצוני מוגבל, גינות על הגג יכולות להיות אופציה אידיאלית. ניתן לעצב גינות אלו כך שיכללו עצים קטנים, עציצים ושיחים, אשר יוצרים יחדיו מקלט שליו בתוך נוף עירוני סואן.
פטיו בגינות גג מעוצבות
הקמת גינת יוקרה

עיצוב גינה יוקרתית ואסתטית עם הגנן הנדיב

עיצוב גינות יוקרה דורש יד מקצועית, ידע וניסיון בתחום. לצד הצמחים, יש גם צורך באלמנטים דוממים, ולכן שירותי אדריכלות נוף נדרשים עבור גינות יוקרה. אם אתם מחפשים שירות מקצועי בתחום – חברת הגנן הנדיב כאן עבורכם.

החברה שלנו מבצעת תכנון של גינות מכל הסוגים, כולל גינות יוקרה, תוך שימת דגש על קיימות ואסתטיקה. הניסיון העתיר שלנו בתחום מאפשר לנו להפוך את החזון של לקוחותינו למציאות, ולאפשר להם ליהנות מנווה מדבר קטן מחוץ לביתם.

השירות שלנו כולל את כל מה שצריך עבור הקמת גינות יוקרה איכותיות, אסתטיות ועמידות: תכנון, התחשבות באלמנטים סביבתיים, תכנון מערכות השקיה, תכנון אלמנטים דוממים, חישוב כמויות, מתן הצעת מחיר והקמת הגינה.

מלבד זאת, לקוחותינו יכולים ליהנות גם משירותי תחזוקה שוטפים לאחר הקמת הגינה. כאמור, הצמחים בגינות יוקרה הם לא צמחים רגילים, ולכן דורשים יד מקצועית. בגנן הנדיב הגינה שלכם תיראה נפלא במשך כל ימות השנה, הודות לתכנון מיטבי ושירותי תחזוקה שוטפים. אם אתם חולמים על גינת יוקרה – אנחנו כאן עבורכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת, וליהנות משירותי גינון ואדריכלות נוף בהתאמה אישית, עם תוצאות יפיפיות ואיכות ללא פשרות.

שאלות ותשובות

העונה הטובה ביותר להקמת גינה יוקרתית תלויה במיקום ובאקלים של האזור. באופן כללי, תחילת הסתיו וסוף האביב נחשבות לעונות הטובות ביותר להקמת גינה מכיוון שהטמפרטורות מתונות יותר, והאדמה בדרך כלל קלה יותר לעבודה.

כיום, השטח המינימלי המומלץ להקמת גינת יוקרה הוא כ-100 מ"ר. שטח בגודל הזה מאפשר פריסה מיטבית של האלמנטים השונים של הגינה, ויוצר מרחב שהוא נעים לשהייה ולא צפוף מדי.

כמו עם פרויקטים אחרים, הזמן הדרוש לתכנון והקמת גינות יוקרה משתנה מאוד בהתאם להיקף ומורכבות הפרויקט. כמו כן, גורמים נוספים, כגון מיקום, זמינות חומרים וכל היתר או אישור הנדרש להקמת הגינה משפיעים על משך הקמתה.

המחיר של הקמת גינת יוקרה תלוי במספר גורמים: שטח המקום, האלמנטים שרוצים לשים בגינה, חומרי הגלם בשימוש, סוגי הצמחים שרוצים לשתול, ועוד. המחיר נקבע לפי סכום עבור כל מטר רבוע, וניתן לקבל הערכה לפני פרויקטים. אולם, חשוב לעשות זאת עם גננים מקצועיים בלבד, עם ניסיון בתחום, אשר יכולים לספק לכם את התוצאות שאתם רוצים לקבל.

תכנון ועיצוב גינת יוקרה
שיטת עבודה
שיחת טלפון

בשיחת הטלפון נבין את הצרכים שלכם וניערך לפגישה בשטח, על מנת להבין באופן המקצועי ביותר כיצד נוכל להחיות את הגינה שלכם.

פגישה

נערוך פגישת הכרות וייעוץ בשטח שמטרתה להכיר את הגינה שלכם ותנאי השטח בצורה מעמיקה יותר, נספק ייעוץ מקצועי ונצא לדרך לאחר מתן הצעת מחיר מדויקת לשירותים הרלוונטיים לכם ובהתאם לתקציב שלכם.

עבודה אצל הלקוח

תכנון הוא המפתח להצלחה. אחרי ששיקללנו את גודל הגינה, תנאי השטח, התקציב והחזון שלכם נתחיל לתכנן את גינת החלומות שלכם, העבודה לא תתחיל לפני שתכנית העבודה לא תהיה לשביעות רצונכם.

קוצרים את הפירות

לאחר שלבי התכנון נבצע את העבודה בשטח, עם תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים, דגש על עשייה אקולוגית, תוצאה אסתטית, בריאה, ובעלת אופק פתוח.

תחזוקה שוטפת

לאחר ביצוע העבודה, נמשיך ללוות אתכם בקצירת הפירות, תרתי משמע. תוכלו להיעזר בנו בתחזוקה, ליווי ובייעוץ מקצועי על מנת שתוכלו לבצע את העבודה בעצמכם, הכל בהתאם לצורך שלכם.

למה לבחור בנו? כי אכפת לנו!
יצירתיות

חשיבה מחוץ לקופסא ועבודה בתנאים "לא שיגרתיים". אנחנו רואים את התמונה הגדולה ובאמצעות תכנון ניתן לספק פתרונות לאזורים מאתגרים.

בוגר ביולוגיה ימית

בוגר ביולוגיה ימית המשלב ניסיון מעשי בשטח וידע מקצועי.

יחס אישי וליווי צמוד

אנחנו איתכם לאורך כל הדרך שלב אחרי שלב.

מקצועיות

הקפדה על סטנדרים גבוהים ותשומת לב לפרטים הקטנים.

שנים של ניסיון בגינון

תיק העבודות והרזומה שלנו מכיל פרוייקטים מזרע ועד יער מאכל.

גינות מרוצות
האיזורים שבהם אנחנו עובדים
יצירת קשר
דילוג לתוכן